24 Ocak 2013 Perşembe

Pilates Mucizesi

Göbek sorununa kesin çözüm diye bir şey varsa işte budur demek istiyorum, yürekten reklam ediyorum bu disiplini. 

En kral yanı da, yokluktan geliştirildiği için, çalışır bir zihin ve beden dışında hiç, ama hiçbir şey istememesi. tam garibanlara göre o açıdan. bakmayın siz o filistin askısının geliştirilmiş sürümü gibi duran karmaşık aletleri, kocaman lastik topları, yastıkları, şeritleri, çemberleri, bilmemneyi şart koşan cafcaflı spor salonlarına. (ee sadece göt isteyen bir yöntemden para kazanmak için, böyle "aksesuarlar" üretmeleri çok da mantıksız gelmedi bana açıkçası, vcd, dvd dersen korsana düşer üç gün sonra. herkes evde kendi kendine öğrenir, yapar durur. tikiler desen, memlekette sayıları belli, nerden yolacan milleti o vakit?) 

gaza gelip ilk 20 dk'lık seriyi tamamladığınızda, karın kaslarınızdaki ısınma yarım saat geçmiyor, bir kaç saatliğine metabolizmanızın gerçekten hızlandığını hissediyorsunuz ve birkaç hafta dayanabilirseniz, gerçekten karın kaslarınız onca yağın yağ altından bile, kopya kağıtla yapılan ilkokul haritaları gibi yavaştan belli olmaya başlıyor. ama uyarayım, ilkinden sonra, özellikle de varolduklarını bile unuttuğumuz alt sırt kaslarınızı içten içe yanan kor iplikçikler halinde hissettiğiniz için, ikinci seanstan ebediyen kaytarmanız da gayet imkan dahilinde. ama hakkıyla yapıldığında, en güçlü kas gruplarını hedef aldığı için, duruşu da kesin düzeltiyor, beli de inceltiyor, bilgisayar sandalyesine kök salmaktan gelişen sırt ağrısını da hafifletiyor.


Ne alalım, ne indirelim diye soranlara: 

Satıcı değil, kullanıcıyım ben de arkadaşlar. burada spor salonumun reklamını da yapmıyorum. (öyle olsa doğrudan fiyat listemi koyardım buraya değil mi, bakınız yapanlar var, ders neyin almak niyetindeyseniz onlara başvurun) bende pilates dersine verecek eşek yüküyle para yok diyenlere, nette zilyon tane pilates vcd'si, dvd'si var. ben de indirdim, denedim teker teker. pilates for dummies başlangıç için iyi. onu bir halledin, bakalım beğenecek misiniz, bakalım pilates size göre mi, hala azminiz varsa başkalarını da arar bulursunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder