30 Kasım 2014 Pazar

Diyet Listemi Paylaşıyorum!



İlk Önce Hayatınızı Düzene Koyun!

- En gec yatmadan 4 saat once yemek yiyin.
- Ağir yemek yiyecekseniz aksam degil en gec saat bese kadar yiyin.
- Karbonhidratli yiyecekleri aksamlari kararinda almaya dikkat edin.
- Şekeri sadece meyveden alin. sadece sekeri kesince bile kilo vermenize yeter.
- Şekerli ya da tatlandiricili iceceklerden uzak durun.
- Aksamlari zeytinyagi da olsa yag kullanirken kararinda kullanin.
- Spor yapmiyorsaniz proteinli yiyecekleri de kararinda kullanin. vucut gelistirme amaciniz yoksa son ogun olarak tercih etmeyin, ediyorsaniz da kararinda tuketin.
- Kızartmayi tamamen kesin.
- Alkol kullanmayin, surekli alkol kullanmaniz durumunda dogru kilo vermeniz imkansizdir.
-Bol bol su icin. vucudunuzun eksiklerini meyve ve sebzelerle tamamlayin.
- Ve tabii ki spor yapin.

55 gunde 8 kilo verdim.. kış sezonu boyunca protein ve karbonhidrat takviyesi kullandigim icin oküçük bir kısmını geri aldim. simdi tekrar diyet yaparak uc ay icerisinde vucudumda gorulen yaglari yok etmeyi düşünüyoru.. diyetimin ilk haftasinda 1 kilo verdim, tabii sporun faydasi buyuk yeni diyet listeme gelecek olursak:

+butun ogunlerden yarim saat once iki damla elma sirkesi ve su. sabahlari bir cay kasigi bal ilavesi..

*sabah yediklerim (07:00 - 10:00)

1- yagsiz sut ve special k ya da nesfit..
2- lor peynir, salatalik, domates ve iki tane zeytin.. yaninda bir dilim diyet ekmek ve sekersiz cay.
3- 5 tane yumurta beyazi ve bir kepek ekmek. (agir spor yapmayanlar kullanmamali)

*oglen yediklerim (13.00 - 15.30)

1- yagi tamamen alinmis tavuk ya da hindi gogsu ve yagsiz salata. yaninda greyfurt suyu.
2- yagsiz ton balikli salata ya da haslanmis makarna. (makarna karbonhidrat, ton baligi ise protein deposu oldugu icin spor yapmayan kisiler kararinda kullanmali). yaninda greyfurt suyu (kesinlikle her gun kullanmayin!)
3- yagsiz salata
4- izgara balik ve salata

*aksam yediklerim (17.30-20.00)


1- aksamlari sadece haslama sebzeler yiyorum. iki ya da uc cesit sebze tercih edebilirsiniz. ben en fazla iki damla zeytinyagi kullanirim, abartilmadigi surece kullanabilirsiniz.
2- en fazla 1 bardak sekersiz cay.
3- bol bol su.

~ spor
1- yaz gelmeden bisiklet edinin derim.
2- spor salonlarini tercih edebilirsiniz.
3- imkaniniz varsa yuzun.
4- su sporlari, tenis ya da efor harcayabileceginiz bir spor yapmanizi oneririm.


Eger fast-food yiyeceklere geri donecekseniz vucudunuzu bosa yormaya gerek yok. bu tur diyetlerin kanser riski bile oldugu soyleniyor.. benim hedefim sigarayi da birakip hayatim boyunca saglikli yasamak.. 

Kendinize bir hedef koyup hedefinize gore bir diyet listesi hazirlayabilir ya da en dogrusu bir diyetisyene gidip destek alabilirsiniz. Benim onerim hayatiniz boyunca yapabileceginiz bir diyet yapin. Örnegin: sekeri sadece meyveden almak ya da aksam 20.00 dan sonra yemek yememek olabilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder