1 Ocak 2015 Perşembe

Aletli Pilates Deneyimimlerim

Bugün 10. dersimi tamamladım, hakkında bir iki kelam edebilirim sanırım. ama öncelikle belirteyim, pilatese başladığımda halihazırda fitness ve ucundan kıyısından bodybuilding yaptığım için zaten vücudum şekillenmişti ve kondüsyonum da iyiydi. amacım duruşumu düzeltmek ve kaslarımı uzatıp esnetmekti. geçtiğimiz bu 10 dersten sonra kafamda oluşan fikir şu ki; eğer amacınız kısa zamanda zayıflamak, şekle girmek falansa kesinlikle sizi hedefinize götürecek şey bu değil. önce fitness, sonra isterseniz reformer. 

Foto kalitesi çok kötü ama yapacak bir şey yok:/




Kendi açımdan, crossfit tarzı atlamalı zıplamalı antrenmanlara ve ağırlıkla yapılan squat, deadlift, lunges gibi kadınların genelinin yapmaktan kaçındığı şekilde çalışmaya alıştığımdan mıdır nedir sıkıldım reformer yaparken. evet sıkıldım. kolay olduğu için değil, kesinlikle çok zor ama sıkıcı işte. bir de bu kadar eforu fitnessda harcasaydım, 3 haftada kesinlikle çok daha hızlı sonuç elde ederdim. en sonunda dayanamadım zaten, 3 gün reformer 1 gün fitness kesmedi beni. 

Gerilediğimi hissettim ve bu haftadan itibaren 1 saatlik reformer sonrası 1 saat de fitness yapmaya başladım tekrar ve haftanın 1 veya 2 günü de ağırlık kaldıracağım. hepsi bir arada nasıl olacak, becerebilecek miyim bilemiyorum ama eğer olumlu sonuçlanırsa editlerim bu yazımı. eğer ses seda çıkmazsa da ölmüş falan olabilirim bu tempo yüzünden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder